Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~sebaok | użytkownik

imię i nazwiskosebaok adres zarejestrowany10.03.2007 @07:57:02 ostatnio na stronie06.02.2010 @23:51:58




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze299 posty na forum0

komentarze
~yamka    23.12.2008 @10:10:52
dzięki
niesamowita galeria
_______
No quiero otro.
~ornito    18.12.2008 @07:15:42
ok masz rację
~ornito    17.12.2008 @12:15:42
ok potocznie mówia oezeł bielik
Pozdrawiam
~ornito    17.12.2008 @07:41:58
chyba że biega ci o to że jest z rodziny jastrzębiowatych
~ornito    17.12.2008 @07:37:10
jeśli bielik nie orłem to czym? przecież nie brodzcem
P>S Fajna galeria Pozdrawiam
~NataliaxD    16.12.2008 @20:04:55
ołłąa. świetne zdjęcia!
_______
'bo zawsze mówię prawdę
nawet kiedy kłamię' .
~Syfiarz    15.12.2008 @20:41:46
Świetna galeria Pozwolę sobie wkliknąć przyckisk "obserwuj użytkownika" xD Życzę DD :D
_______
Oceniłem Twoją pracę? Oceń i moją
Ja robie tak zawsze
~beatadevon    15.12.2008 @15:45:01
jak tutaj zachwycająco pięknie .....wspaniała galeria...zazdroszcze bliskości z naturą ...nie pozostaje mi nic innego tylko obserwowanie i czekanie na dalsze wspaniałości...
~himself    14.12.2008 @14:05:07
roznie od kilku cm do kiludziesieciu metrow wszystko zalezy co chce miec w kadrze, obecnie wole miec drapole nieco dalej i probowac cos ze srodowiskiem porobic i jakies akcje, ale portrety tez lubie, wiec wszystko zalezy co chce osiagnac
~fotosc    04.12.2008 @20:27:01
zdjecia mi sa znane
~linpl    03.12.2008 @22:43:19
super galeria!
~keejt    03.12.2008 @21:44:12
ożesz, świetna galeria, poobserwuję.
_______
TERAZ TUTAJ: http://www.kejtka.digart.pl
~rydzoo    02.12.2008 @21:24:45
zajebista galeria. ii duze poswiecenie ,niezle... Jakby co to na nastepne polowanie moge isc z toba. pozdrawiam
~rutka    02.12.2008 @21:22:23
fantastyczna galeria
_______
loving you is cherry pie
~bbartlomiej    02.12.2008 @21:21:56
świetna galeria. Poobserwuję - część na pewno skomentuję jak się zapierdziel na uczelni skończy.
~karola999    02.12.2008 @17:25:02
fajna galeria! "upolowałeś" naprawdę fajne sztuki

pewnie wmagało to nie lada cierpliwości gratulacje
~czaplawkaluzy    01.12.2008 @21:14:40
może czas wysłać na lekcje biologi
lis to kot , delfin to ryba co się dzieje z tym światem , maaaraazm

(wybacz dygresję przypuszczam, ze jak siedzisz w tej trawie z tymi zwierzątkami i aparatem to masz pojecie jednak tym bardziej mnie zdziwił tytuł )

pozdrawiam
~DawidC    01.12.2008 @21:05:57
też podziwiam... zwłąszcza wytwałość piekna galeria
~hodura    01.12.2008 @21:00:28
podziwiam odwage pasję i wytrwałość !!
_______
rozwój jest nieunikniony... ciągle do przodu
~Niebieski75    01.12.2008 @20:58:44
Nikon plus strój jak na profilowym , a do tego wielkie serce do fotografii ! I oto galeria Mistrza ! Pozdrawiam
_______
L'art ne fait que des vers, le coeur seul est poëte.
~ornito    30.11.2008 @19:28:21
fajna galeria borodzime zwierzaki super nasza fauna
p.s. canon 400
Pozdrawiam
~tymek358    30.11.2008 @17:44:54
dzięki
~tymek358    30.11.2008 @17:20:55
piękna galeria robi wrażeniem, mam u siebie dziwne zwierze chyba lis ale jakiś dziwny

ostatnio edytowane: 2008-11-30 17:24:53
~izkap2    29.11.2008 @21:20:26
gratuluję galerii, która powstała dzięki Twojej cierpliwości,:P
podziwiam, poobserwuję, pozdrawiam
~MrNeo    27.11.2008 @09:30:45
świetne zdjęcia.... poobserwuję :D
1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt